۲ مهر ۱۳۹۱، ۲۰:۲۷

کاظمی عنوان کرد:

هفته دفاع مقدس تبلور ایثارگری و فداکاری ملت ایران است

هفته دفاع مقدس تبلور ایثارگری و فداکاری ملت ایران است

رشت - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان لنگرود گفت: هفته دفاع مقدس تبلور ایثارگری و فداکاری ملت و به وی‍ژه جوانان غیور و نیروهای مسلح در مقابل متجاوزان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز کاظمی شامگاه یکشنبه در جمع بسیجیان شهرستان لنگرود اظهارداشت: دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور جانفشانی و ایستادگی ملت و رزمندگان دلاور در مقابل دشمن بعثی و دنیای کفر است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ملت و رزمندگان اسلام در مقابل دنیای ظلم و جور ایستادند و با تکیه بر ایمان به خدا و با اطاعت از ولایت فقیه موجب شکست دشمن شدند.

فرماندار لنگرود گفت: ملتهای بسیاری امروز به دلیل دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمن قدرت، شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان بشریت پیدا کرده اند.

وی افزود: بیداری اسلامی در سطح جهان نشات گرفته دفاع مقدس و خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

کاظمی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: این هفته از چنان حساسیتی در جهان برخوردار است که بعد 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و به برکت خون‌ پاک شهدا موجب بیداری اسلامی در سطح جهان شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه قدرت، اقتدار و نیروهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها در شرق و غرب بلکه برای همه ملتهای دنیا جهان ثابت شده است، یادآور شد: رشادت ها، دلاورمردی ها و جانفشانی های سربازان در راه اسلام و کیان اسلامی فراموش شدنی نیست.

کد خبر 1703393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha